تایید محکومیت فریاد حمه‌شور، توسط دادگاه تجدیدنظر استان آذربایجان‌غربی

فریاد حمه‌شور

محکومیت فریاد حمه‌شور، معترض اهل اشنویه که پیش‌تر به سه فقره حبس از سوی دادگاه بدوی محکوم شده بود عینا در دادگاه تجدیدنظر استان تایید شد.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، شعبه ٢٣ دادگاه تجدیدنظر استان آذربایجان‌غربی حکم حبس فریاد حمه‌شور، معترض اهل اشنویه را با احتساب ایام بازداشت قبلی را تأیید کرد.

جلسه تجدیدنظرخواهی این معترض در شعبه ٢٣ دادگاه تجدیدنظر استان آذربایجان‌غربی به ریاست علی حسن‌زاده و مستشار آن حسین محسنی برگزار شده و روز چهارشنبه دهم خردادماه حکم دادگاه تجدیدنظر به خانواده وی ابلاغ شده است.

فریاد حمه‌شور فرزند علی در تاریخ نوزدهم آبان‌ماه ١٤٠١ از سوی شعبه ١٠١ دادگاه کیفری دو اشنویه از بابت اتهام “عضویت در یکی از احزاب کُرد اپوزیسیون حکومت ایران” به تحمل پنج سال حبس از بابت اتهام “مشارکت در تحریق عمدی بانک‌های سپه و رفاه اشنویه” به تحمل چهار سال حبس و از بابت اتهام “تمرد در مقابل مأمورین با به‌ کارگیری سلاح” به تحمل سه سال حبس با اجرای مجازات اشد محکوم شده بود.

این معترض روز سه‌شنبه پنجم مهرماه ١٤٠١ بدون ارائه حکم قضایی از سوی نیروهای امنیتی بازداشت و پس از اتمام مراحل بازجویی به زندان مرکزی ارومیه منتقل شده بود.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید