استان اصفهان: بازداشت آرش نبوی، شهروند بهایی توسط نیروهای امنیتی

آرش نبوی

آرش نبوی، شهروند بهایی با یورش ماموران وزارت اطلاعات استان اصفهان به منزل شخصی خود بازداشت شد. بازداشت این شهروند همراه با تفتیش منزل و توقیف برخی لوزام شخصی از قبیل گوشی تلفن همراه، کتب مذهبی و تبلت صورت گرفته است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، روز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۲، آرش نبوی، شهروند بهایی ساکن استان اصفهان، در پی یوش شش تن از ماموران اداره اطلاعات استان اصفهان به منزل وی پس از تفتی و توقیف برخی لوزام شخصی اش، بازداشت و به بازداشتگاه آن نهاد امنیتی منتقل شد

یک منبع مطلع در این خصوص گفت:«ماموران وزارت اطلاعات با ۲ دستگاه خودرو پژو و سمند به تعداد شش نفر با یورش به منزل آقای نبوی پس از تفتیش و منزل و توقیف برخی لوزام شخصی از قبیل گوشی تلفن همراه، کتب مذهبی و تبلت، در نهایت وی را بازداشت کرده و برای تشکیل پرونده به بازداشتگاه آن نهاد امنیتی منتقل کردند».

این منبع مطلع در ادامه نیز افزود:”آقای نبوی پس از بازداشت جهت تفهیم اتهام و صدور قرار به شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان منتقل و با صدور قرار بازداشت ۱ ماهه به بازداشتگاه اداره اطلاعات منتقل و دوران بازجویی های خود را سپری می کند اما از حق دسترسی به وکیل و تماس تلفنی محروم است.” 

تا لحظه تنظیم این خبر، از مصادیق حقوقی اتهامات و علت دقیق بازداشت آرش نبوی اطلاعی حاصل نشده است

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید