گزارشی از تداوم بازداشت و بلاتکلیفی محمد مهدی وثوقیان و معصومه یاوری در زندان‌های دولت آباد و دستگرد اصفهان

محمد مهدی وثوقیان و معصومه یاوری

معصومه یاوری زندانی سیاسی سابق و فرزند خود محمد مهدی وثوقیان، شهروندان ساکن گلپایگان کماکان به صورت بلاتکلیف در زندان های دولت آباد و دستگرد اصفهان در بازداشت به سر می برند.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، معصومه یاوری و فرزند خود محمد مهدی وثوقیان به صورت بلاتکلیف در زندان های دولت آباد و دستگرد اصفهان در بازداشت به سر می برند.

یک منبع مطلع نزدیک به این خانواده گفت: “علیرغم پیگیری های خانواده آقای وثوقیان از مراجع قضایی، مسئولین مربوطه کماکان از دادن پاسخی شفاف در رابطه با دلایل بازداشت و اتهامات مطروحه بر علیه وی خودداری می کنند. همچنین خانم یاوری علیرغم گذشت یک ماه از زمان دستگیری، کماکان در زندان دولت آباد اصفهان در بازداشت و بلاتکلیفی به سر می برد.

به گفته این منبع مطلع، این شهروندان از زمان بازداشت تاکنون از تماس تلفنی و ملاقات با خانواده خود محروم مانده اند.

در چهارم مهرماه سال جاری محمد مهدی وثوقیان به زندان دستگرد اصفهان منتقل شد. وی در تاریخ بیست و نهم شهریورماه، توسط نیروهای امنیتی در شهرستان گلپایگان بازداشت و به بازداشتگاه اطلاعات سپاه اصفهان منتقل شده بود.

محمدمهدی وثوقیان، فرزند معصومه یاوری بیست و یک ساله، دانشجوی هوشبری دانشکده پزشکی دانشگاه اصفهان و ساکن شهرستان گلپایگان است.

معصومه یاوری، زندانی سیاسی سابق در زندان دولت آباد اصفهان در بازداشت و بلاتکلیفی به سر می برد.
در تاریخ  ۱۳ شهریور ماه ۱۴۰۲، در پی یورش ماموران وزارت اطلاعات به منزل وی در شهرستان گلپایگان، بازداشت شد و از آن زمان تا به امروز اطلاعی از وضعیت وی حاصل نشده است.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید