احضار پیمان فرهنگیان جهت اجرای محکومیت خود در آستانه اشرفیه

پیمان فرهنگیان

پیمان فرهنگیان، شاعر و فعال کارگری با دریافت ابلاغیه‌ای جهت تحمل محکومیت خود احضار شد. او پیش‌تر به اتهام تبلیغ علیه نظام به حبس و مجازات‌های تکمیلی محکوم شده بود.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، پیمان فرهنگیان، شاعر و فعال کارگری اهل کیاشهر با دریافت احضاریه‌ای از سوی شعبه اجرای احکام کیفری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آستانه اشرفیه جهت اجرای حکم زندان احضار شده است.

این کنشگر مدنی پیش‌تر از سوی شعبه یازده دادگاه تجدیدنظر استان گیلان، به یک سال حبس تعزیری، دو سال ممنوعیت خروج از کشور و مسدود شدن حساب اینستاگرامی محکوم شده است.

او پیش‌تر گفته بود که احتمال به جریان افتادن حکم هفت سال حبس تعلیقی او وجود دارد، که در این صورت وی مجبور به تحمل هشت سال زندان خواهد شد.

این شهروند در تاریخ بیست و پنجم مردادماه، توسط شعبه ۱۰۲ دادگاه کیفری دو شهرستان آستانه اشرفیه به یک سال حبس تعزیری، دو سال اقامت اجباری در شهرستان زابل، دو سال ممنوعیت خروج از کشور و مسدود شدن صفحه اینستاگرام محکوم شده بود.

نهایتا شعبه یازدهم دادگاه تجدیدنظر استان گیلان، آقای فرهنگیان را از بابت اتهام “تبلیغ علیه نظام” به یک سال حبس تعزیری، دو سال ممنوعیت خروج از کشور و مسدود شدن صفحه اینستاگرام محکوم کرد.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید