اطلاعات سپاه پاسداران زابل؛  یک زندانی سیاسی سابق پس از سه سال آزادی مجددا بازداشت شد

داوود عزیزی

یک زندانی سیاسی سابق به نام داوود عزیزی، پس از سه سال آزاد شدن از زندان زاهدان، دوباره توسط نیروهای اطلاعات سپاه در زابل بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

به گزارش کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی، یک زندانی سیاسی سابق به نام  داوود عزیزی فرزند علی محمد، هفته ای گذشته در شهرستان زابل توسط نیروهای اطلاعات سپاه بازداشت شده و به مکانی نامعلوم منتقل شده است.

بر اساس این گزارشف داوود عزیزی ۲۵سال فرزند علی محمد اهل شهرستان قصر قند، به گزارش خبرگزاری هرانا در ۲۷ شهریور ماه ۱۳۹۶، به همراه بنیامین عزیزی و یاسر عزیزی به دلیل وابستگی خانوادگی با یکی از رهبران شناخته شده اپوزیسیون بلوچستان که در سال ۱۳۹۵ در درگیری مسلحانه کشته شده در ترمینال زاهدان بازداشت شده بود.

حال وش در اینباره نوشت: آقای عزیری پس از چند ماه بازداشت موقت در زندان و سلولهای انفرادی بازداشتگاه وزارت اطلاعات با اتهام “اقدام علیه امنیت ملی” به تحمل ۳ سال حبس تعزیری محکوم شده بود و نهایتا در ۴ بهمن ۱۳۹۷، پس از تحمل ۱۷ ماه حبس در زندان زاهدان از این زندان آزاد شده است.

لازم به ذکر است از علت بازداشت دوباره این زندانی سیاسی پس از گذشت یک هفته از بازداشت همچنان نامعلوم هست.

تاریخ دقیق بازداشت وی مشخص نسبت، او پس از بازداشت در هفته ای گذشته توسط نیروهای اطلاعات سپاه شهرستان زابل در این شهرستان به مکانی نامعلوم منتقل شده.

گفته می شود با توجه به پیگیری های خانواده آقای عزیزی در خصوص علت بازداشت وی هیچ پاسخی از طرف ارگان بازداشت کنند و مراجع قضای دریافت نکرده اند، و همچنین از مکان نگهداری ایشان جواب درستی به خانواده نداده اند.

دیدگاهی بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در اینجا بنویسید
لطفا نام خود را در اینجا بنویسید